Volg ons

GardenStores klantenservice

Hier vindt u de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Selecteer hieronder een categorie en kijk of uw vraag en antwoord er tussen staat.

Indien dit niet het geval is kunt u hier uw vraag stellen. Zorg daarbij dat u een duidelijke omschrijving en een onderwerp opgeeft. Zo kunnen wij u het snelst van dienst zijn.

  • Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Onze transportpartner Beers Winkel zal u, bij het maken van de leverafspraak, een unieke track & trace code geven. Zo kunt u op de dag van de levering uw bestelling volgen. Daarbij krijgt u ook een tijdsindicatie te zien met een tijdsblok van 2 uur waarbinnen uw bestelling wordt geleverd.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat is mogelijk. U kunt uw bestelling afhalen bij de volgende dealers die als afhaalpunt fungeren:

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Beers Winkel (transportpartner) bezorgd volgens onderstaand schema bestellingen aan onze klanten. Nadat we uw bestelling hebben ontvangen en alle artikelen zijn op voorraad, wordt uw bestelling doorgestuurd naar Beers Winkel. Zij zullen per telefoon contact met u opnemen om een leverafspraak in te plannen (volgens onderstaand schema).

Vragen over transportplanningen of over uw levering? Neem gerust contact op met Beers Winkel via telefoonnummer 0224 - 541 541.

  • Mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik nu doen?

U kunt het beste contact met ons opnemen via het contactformulier. Zorg dat u bij het invullen van het contactformulier uw ordernummer vermeldt. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op, om de vervolgstappen door te nemen.

  • Hanteren jullie transportkosten?

Ja, er worden transportkosten berekend. Per bestelling rekenen we € 75,- transportkosten.

Inloggen
Verlanglijstcode

Contact | Algemene Voorwaarden | SitemapGardenStores BV