Volg ons

GardenStores klantenservice

Hier vindt u de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Selecteer hieronder een categorie en kijk of uw vraag en antwoord er tussen staat.

Indien dit niet het geval is kunt u hier uw vraag stellen. Zorg daarbij dat u een duidelijke omschrijving en een onderwerp opgeeft. Zo kunnen wij u het snelst van dienst zijn.

  • Welke betaalmethodes kan ik bij jullie gebruiken?

In onze webshops kunt u op de volgende manieren betalen:

iDeal
Wanneer u hier voor kiest betaalt u via uw eigen bankomgeving. Wanneer u via iDeal betaalt ziet u ook gelijk dat het aankoopbedrag naar ons is overgemaakt.

Onder Rembours
Wanneer u voor deze methode kiest betaalt u uw bestelling bij levering. U dient wel thuis te zijn wanneer uw bestelling geleverd wordt. Indien u niet thuis bent zijn wij genoodzaakt om uw bestelling mee retour te nemen. Vervolgens dient u een nieuwe leverafspraak te maken en worden de bezorgkosten nogmaals doorberekend. Aan betaling Onder Rembours zijn extra kosten verbonden. Deze kosten bedragen € 9,95.

Bij een dealer op locatie kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden:

Pinnen
U kunt bij de dealer gewoon via pin afrekenen op de manier zoals u die gewend bent.

Onder rembours
Wanneer u voor deze methode kiest betaalt u uw bestelling bij levering. U dient wel thuis te zijn wanneer uw bestelling geleverd wordt. Indien u niet thuis bent zijn wij genoodzaakt om uw bestelling mee retour te nemen. Vervolgens dient u een nieuwe leverafspraak te maken en worden de bezorgkosten nogmaals doorberekend. Aan betaling Onder Rembours zijn extra kosten verbonden. Deze kosten bedragen € 9,95.

  • Kan ik bij de chauffeur betalen?

Wanneer u kiest voor betaling Onder Rembours kunt u aan de chauffeur betalen. Dat kunt u per pin of contant doen.

 

Inloggen
Verlanglijstcode

Contact | Algemene Voorwaarden | SitemapGardenStores BV